MI-vel támogatott tudásépítés a felsőoktatásban: tippek és jó gyakorlatok |
2025. június 17. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata, Dr. Szabó Éva, Dr. Takács Lili |
2022-1.1.1-KK-2022-00003-as számú, Digitális Oktatásfejlesztési Kompetencia Központ "Mesterséges intelligencia az oktatásban labor (MIOL)" című projekt "MI képzések" alprojektje |
online |
Jelentkezés a műhelyre |
Az (ön)értékelés, az autonóm tanulás és önfejlesztés lehetőségei intelligenciával |
2025. március 27. |
Dr. Kovács Máté, Dr. Szabó Éva |
2022-1.1.1-KK-2022-00003-as számú, Digitális Oktatásfejlesztési Kompetencia Központ "Mesterséges intelligencia az oktatásban labor (MIOL)" című projekt "MI képzések" alprojektje |
online |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
A tanári és tanulói készségfejlesztés lehetőségei mesterséges intelligenciával/ Skills development for teachers and students with AI |
2024. december 2. |
Dr. Frank Prescott, Dr. Szabó Éva |
2022-1.1.1-KK-2022-00003-as számú, Digitális Oktatásfejlesztési Kompetencia Központ "Mesterséges intelligencia az oktatásban labor (MIOL)" című projekt "MI képzések" alprojektje |
online |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
Tananyagfejlesztés a mesterséges intelligencia segítségével: kép, hang, videó |
2024. július 2. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata |
2022-1.1.1-KK-2022-00003-as számú, Digitális Oktatásfejlesztési Kompetencia Központ "Mesterséges intelligencia az oktatásban labor (MIOL)" című projekt "MI képzések" alprojektje |
online |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
„Készségfejlesztés mesterséges intelligenciával (nem csak) nyelvszakosoknak” |
2023. november 18. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata, Dr. Szabó Éva |
|
jelenléti |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
„A ChatGPT alkalmazási lehetőségei a tanításban, illetve a szakmódszertanban – jó gyakorlatok megosztása” |
2023. május 11. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata |
|
jelenléti |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
Ötletbörze, Hatnyelvű Metodika Szótár, digitális jó gyakorlatok bemutatása |
2022. november 17. |
Dr. Major Éva, Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata, Dr. Szabó Éva, Dr. Gonda Zsuzsa |
|
jelenléti |
A beszámoló a honlapon az "Aktuális hírek, események"-nél |
Külföldi hallgatók oktatása: A hallgatók sokféleségének interkulturális megközelítése |
2022. május 26. |
Dr. Lázár Ildikó, Dr. Holló Dorottya |
kari finanszírozás |
online |
|
English as medium of instruction: how do I teach my subject well in English? |
2022. február 14. |
Dr. Uwe Pohl |
kari finanszírozás |
online |
|
2022. február 21. |
2022. április 11. |
2022. május 24. |
Csoportmunka online és offline |
2021. június 9. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata, Dr. Gonda Zsuzsa |
kari finanszírozás |
online |
|
2021. június 15. |
2022. január 27. |
|
Teams tippek és funkciók online |
|
Dr. Major Éva, Dr. Szabó Éva |
kari finanszírozás |
online |
|
2021. május 27. |
2022. január 31. |
|
A Canvas keretrendszer használata a gyakorlatban |
2021. május 20. |
Tartsayné Dr. Németh Nóra |
kari finanszírozás |
online |
|
Értékelés online |
2020. szeptember 18. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata, Dr. Gonda Zsuzsa |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
online |
|
2020. október 9. |
2021. január 15. |
2021. január 29. |
Prezentációk online |
2020. szeptember 18. |
Dr. Major Éva, Dr. Szabó Éva |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
online |
|
2020. október 2. |
2021. január 13. |
2021. január 21. |
Bevezetés a Moodle használatába |
2020. szeptember 15. |
Tartsayné Dr. Németh Nóra |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
online |
|
2020. szeptember 18. |
2021. január 15. |
2021. január 22. |
Bevezetés a Canvas használatába |
2020. szeptember 14. |
Tartsayné Dr. Németh Nóra |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
online |
|
2020. szeptember 25. |
2021. január 12. |
2021. január 19. |
Digitálisan született anyagok kezelése |
|
Dr. Horváth Péter |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2020. február 6. |
2020. február 7. |
|
TERVEZZÜNK MÁSKÉPP! - Oktatói/szakfelelősi workshop a kurzusok újragondolásához |
1. 2019. november 29. |
Dr. Kálmán Orsolya, Dr. Lénárd Sándor |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti majd online |
Leírás 1. |
2-3. 2020. március 6. de+du |
Leírás 2-3. |
4. 2020. november 27. |
Leírás 4. |
|
|
Digitális szövegfeldolgozási technikák és alkalmazások |
2019. november 15. |
Baditzné Dr. Pálvölgyi Kata |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2019. november 25. |
2020. január 22. |
2020. január 29. |
Digitális filológia workshop |
2019. november 14. |
Dr. Palkó Gábor, Vétek Bence |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2019. november 15. |
2020. január 30. |
2020. január 31. |
Adatvizualizáció és szövegbányászat |
2019. november 7. |
Dr. Palkó Gábor, Kocsis Ágnes, Szabó Veronika |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2019. november 8. |
2020. február 20. |
2020. február 21. |
Kooperatív és interaktív tanulás az előadásokon |
2019. november 4. |
Dr. Szabó Éva |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2019. november 22. |
2020. január 27. |
2020. február 3. |
Kooperatív és interaktív tanulás a szemináriumokon |
2019. október 17. |
Dr. Major Éva |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2019. november 25. |
2020. január 28. |
2020. február 21. |
Tanulástámogató technikák, tanulásmódszertan a bölcsészképzésben tevékenykedő szakmentoroknak |
|
Dr. Horváthné Pellionisz Petra |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
1. melléklet |
2019. július 4. |
2. melléklet |
2019. július 5. |
3. melléklet |
|
4. melléklet |
Az interaktív tábla alkalmazásának módszertani lehetőségei |
|
Dr. Gonda Zsuzsa |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2018. június 20. |
2018. június 28. |
|
Digitális szövegfeldolgozási technikák és alkalmazások |
|
Dr. Gonda Zsuzsa |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2018. június 14. |
2018. június 21. |
|
A Canvas keretrendszere e-learning tananyagok fejlesztéséhez |
|
Tartsayné Dr. Németh Nóra |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2018. április 19. |
2018. április 25. |
|
A MOOC online távoktatási kurzusforma bemutatása |
|
Tartsayné Dr. Németh Nóra |
EFOP-3.4.3-16-2016-00011 |
jelenléti |
|
2018. április 18. |
2018. június 29. |
|